Monday you can fall apart


Bara för att jag väljer att bloda varannan eller var tredje månad
så verkar min kropp vilja straffa mig håårt för det.
Mensvärken från helvetet kom som en present ikväll, tack så mycket!
Så jag tog två alvedon. Noll effekt. Tog två till. Noll effekt.
Dags att ta tag i dom tyngre sakerna tänkte jag och i och med att
det enda morfin-iga jag hade hemma var cocilana så fick det bli det.

Efter lite naturarmatte så tyckte jag att 75mg verkade vettig dos,
alltså 30 ml coci. Detta resulterade i mindre ont men istället illamående.
Så jag fick trycka i mig två Postafen också.
Hobbyknarkare som jag är så finns det alltid något som hjälper mot något
i min medicinburk. Känner dock att 75mg coci kan ha varit lite väl tilltaget.
Ding ding ding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0