.


Förlåt för uteblivet bloggande.
Men i motsats till Lotta har jag haft en bloggsvacka medan
hon haft ett bloggflow. Jag ska bättra mig.. i en vecka åtminstone,
sen flyttar jag ut till stugan utan både tv och dator.
Jag tror jag ska läsa några böcker och klappa katten.

Har inte hänt mycket spännande sen sist.
I fredags hade jag ppaartyy (mitt nya favoritord) med
diverse löst folk, vi drack vin och spelade kort. Mys sådär.

Igår skulle jag ha varit på fest på nydala, men min mage pallade
inte dom 3 glasen vin den fick i fredags, så jag låg hemma med
en förpackning jordgubbar. Som gav mig en allergisk reaktion..
Ovärt.

Idag har jag städat korren eftersom jag har städvecka.
Jag tror fan aldrig den varit renare. Skurade t.o.m spisarna,
och det är nog inte gjort sedan någon gång på 1700-talet.

Nu ska jag plugga. Fyra dagar kvar till den jääävla tentan.
Vart fan tog alla dagarna vägen? Jag tyckte det var nyss jag hade
10 dagar kvar och var inte ett dugg stressad.
Nu känns det ganska hopplöst.

Jag vill hem.


Och avslutningsvis en bild till alla mina fans som tror att jag har naturligt, rakt hår.
Icket. This is the oplattade sanning.


Kommentarer
Postat av: Frun

Men fy fan vilket FINT självfall du har! HA SÅ NÅGON DAG TILL VECKAN! Pus

2010-05-30 @ 14:08:29
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: beata

Okej, varför har du ALDRIG haft såhär när jag har sett dej?! Och jag har faktikst sett dej många gånger!! Skämmes

2010-06-04 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0