.


Jag har svärord ont i ryggen.
Det är fan bara fel på mig idag..
Råkade ut för en lättare höftluxation under min
och fruns promenad också, och käken hoppade snett.
Jag skulle behöva göra ett besök hos den där norska
läkaren som numera jobbar i Hudik, hon var tydligen
pigg på att skriva ut saker. 300 tabletter morfin till
en patient som hade ont i armen.
Jag är i behov av åtminstone en karta trallisar.

Och jodå, jag har pluggat ikväll. Först blev den en
oplanerad PN på två timmar, men sen dess har jag
lärt mig allt(?) om diabetes. Tror jag är värd lite chips
och saft nu.

Kommentarer
Postat av: Beata

Haha, gå till danska läkarn också när du ändå är på gång!

2010-05-27 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0