.


Nu har jag provat min nya nya inköp.
Bikinin - bästaste bästaste. Kanske inte vågar hoppa från 10an
utan att ha halterneckbandet på, men å andra sidan är jag
inte ett så stort fan av att hoppa från 10an ädnå, så bikinin kommer
sitta som jutet hela sommaren!
Bh:arna - Den formpressade var underbar. Sådär skön så det
inte ens känns att man har bh på sig. Och push-upen med extra
inlägg i som sandra rekomenderade såg jag ut som
Dolly Parton-light i. Men skön och snygg. Och ingen dör väl
av lite push up.
Trosorna - Fina, fina, finaaa! Dom svarta har jag sedan förut och
var lika bra som alltid. Men dom vita, o - m - g.
Jag vill ha dom i alla färger som finns i hela världen och i
dubbel upplaga.
Nagellacket - Jag målar ju aldrig naglarna så det ställde jag
i badrumsskåpet bland dom andra. REA är en farlig skylt.

Nu ska jag tvätta av ansiktet och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0