.


Lååång dag.
Började med handledningsseminarium mellan 8.30-11.
Sen hade vi ett liiitet hål på fyra timmar så jag s och s cyklade ner
på stan och åt pizza/salladsbuffé. Kändes bra att lägga sina sista pengar
på lite riktig mat liksom :)

Sen hamnade vi på H&M. Även kallat min akilleshäl.
Jag kom därifrån med årets fjärde bikini, två bhar, två par trosor,
nagellack och solbrillor. Det hade jag verkligen (inte) råd med.
Men till mitt försvar så var bikinin jäääättefin och kommer fömodligen
bli den jag använder mest iår. Och nya vita bhar var jag i stor behov av,
och matchande trosor är ju ett måste eftersom så många ser mina underkläder
jämt menar jag..Eh.
Och solbrillorna var ett par pilot med kind of spegelglas
som jag hört är jävligt inne iår. Det sa Elin Kling på förkväll. Gäller ju att
hänga med i svängarna nu när man blivit lite äldre.
Och nagellacket, ja.. Ingen aning.

Sen hade vi lite statistik en timme innan jag äntligen fick cykla hem igen.
Efter ett litet mellanstopp på appo för att hämta ut nödvändigheter
som jag lurat till mig. Bästa sköterskan som jobbade i växeln på hälsocentralen
idag iaf. Kan dom inte alltid ha vettiga människor som svarar i telefon där?
Mitt liv skulle bli så mycket bättre då.
När jag kom hem däckade jag i 3 timmar, vilket innebar utebliven middag
och en förvirrad sinnesstämmning.
Nu är det chips och läsning om diabetes som står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0