.


Natten som var sov jag mer än vad jag gjort sammanlagt
de senaste 4 veckorna tror jag. 11 timmar totally down.
Skönt för dig tänker ni nu, men icke.
Mardrömmar, mardrömmar, mardrömmar.
Allt från att jag var i turkiet som egentligen var Sunny,
Silja Line från turkiet till stockholm, flyg utan biljett,
hatad av människor man inte vill vara hatad av, borttappat
bagage, kändisar, hissar och massa annat skit.
En jävla röra var det.

Något annat som är en jävla röra är vetenskapliga ariklar.
Kan ingen bara säga att den här kursen bara är ett skämt
och att vi har sommarlov nu?

Nu ska jag på ica och köpa bakad potatis som jag tänkte
äta till middag med sådär ett kilo smör till.
Sen ska jag sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0