.


Det känns som jag borde uppdatera er om min otroligt händelserika dag.
Så varsågoda.

Lunchade på VV och brainstormade lite som planerat, ska nog ordna upp
sig på seminariumet imorgon då vi får lite hjälp med frågeställningar.
Inte det enklaste att göra en projektplan. Jävla vetenskapsteori.

Hämtade ut lite fina saker som kommit från H&M också.
En tröjklänning, min tredje bikini, klänning, den fina vita tröjan som
denna gången faktiaskt kom i rätt storlek och en ziphood.

Ikväll har jag varit ute och invigt mina träningskläder.
Man kan väl konstatera att jag inte är i någon vidare form.
Först var det jobbigt för det gick inte andas, sen när jag väl
fick någolunda koll på andningen så var benen som spaggetti.
Nu har jag träningsvärk i halsen(?)

Dock är jag i stort behov av ett par löpardojjor.
Dom jag köpte till min löparkarriär förra sommaren har jag hos
mamma, så jag fick springa i mina Reebook eftersom jag tydligen
slängt alla mina andra alternativa runnings. Grattis till mig.

Nu ska jag hälla i mig lite saft och kolla på web-tv.
Ingen läsk på vardagar är mitt nya motto.
Beach 2012 som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0