.


Nu är jag hemma. Eller tillbaka i Umeå.
Och jag kan konstatera att även den mest o-åksjuka människa,
mig själv till exempel blir fan sjukt konstig av 10 timmar på en buss.
Hela min värld snurrar. Inte en behaglig känsla.

Det var hemskt att åka genom Hudik och inte få kliva av.
Iofs var det drygt och lämna Stockholm med för den delen.

Nu har jag som sagt gratisfylla och hoppas att den ska gå över
snart så jag kan sova.
Imorgon ska jag handla, spendera nån timme på skolan och
städa. Även en sväng på iksu för 21 minuter i grillen är på schemat.
Invinga mina nya snygga träningskläder tror jag att jag ska på
onsdag. Jag lovar att lägga upp bildbevis eftersom jag gissar på
att ungefär 99% av er som läser inte kommer tro mig annars.

Gnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0