Sunday always comes too late


Sådärja. Så fick man en helg att gå utan större problem.
Igår hade vi som sagt mys på MH. Vi åt dyyyyr gourmetpizza som kan ha varit
bland det godaste jag stoppat i mig. Topp 5 åtminstone. Man kunde även köpa
en pizza där som kostade 10tusen. Vi valde dock mat i 100kronors klassen.

Blev lite dansmoves på Corona innan jag lämnade WO och gick hem.
Ett under att jag överlevde, snorhalt är en underdrift. Hade jag haft lite mer
nedförsbacke hem så hade jag kunnat ställa mig och åka hela vägen.

Nu har jag just fått i mig lunch och ska lägga mig i sängen med en påse chilinötter
och kolla på Millenium eftersom jag inte riktigt hade tid med det igår kväll.

Två dagar kvar, sen påsklov. Jo jag tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0