Monday you can fall apart


Det finns få saker i livet som jag blir så upprörd över som när internet krånglar. Blir lika förvånad varje gång över hur många svärord jag kan och hur snabbt jag kan rabbla dom. Nåja, jag gör ett försök till blogg ändå.

Igår umgicks jag en sväng med O, sen åkte jag till Igge och kollade på film med utvalda delar av familjen. Vi såg någon komedi och hade chokladprovning. Bra söndag.
Idag har jag lekt med Frida. Vi åt mat, shoppade och åkte bil, sånt där som vi brukar roa oss med alltså. Fick även höra hennes senaste idé om att tjäna pengar.. Helt enkelt att ligga med så många som möjligt och hoppas att åtminstone några av dom så småningom blir kända, och då kommer hon sälja historier om dom till pressen för några hundra tusen. Märks tydligt att det lilla livet gått natur, full med braiga idéer!

Nu väntar jobb resten av veckan. Två veckor kvar, sen får vi se om jag har lust att åka tillbaka till Umeå överhuvudtaget. Kanske stannar i Hudik också, man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Harry

Tjena. Läser ibland din blogg eftersom jag skall hålla ett föredrag om unga kvinnor och internet. För länge sedan citerade du någon som hette Frida som sade: Jag är fan inte skapt för arbetsmarknaden. Det var roligt sagt. Citatet gör ibland succe i sociala sammanhang. Häftig tjej , den där Frida.

Nu har jag förstått att den Frida du skriver om, är den Frida jag läste sagor för ibland när hon var liten. Inte kunde jag då tro att hon skulle komma på en sådan affärside som du skriver om i detta inlägg. Världen vimlar ju inte av Tiger Woodsar precis. Fast det kanske är annorlunda i Hudiksvall. Det var ju ett slag sedan jag var där sist.

Blogga på. Jag behöver en motvikt till Blondinbella.

Hälsa gärna Frida.

Harry

2010-03-04 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0