Friday I'm (not) in love


Den stora frågan för dagen är om jag ska passa på att gå och handla chips och andra nödvändigheter till kvällen nu för att ha det gjort och slippa gå ut sen, eller om jag ska vänta tills det blir mörkt och gå då så jag slipper sminka mig idag. Sånna här livsavgörande frågor ställs jag inför dagligen, inte konstigt att man får magkatarr..

Annars är detta en extremt tråkig och meningslös dag. Mina läppar är av någon okänd anledning svullna och jag ser ut som en Kissie-light. Jag vet inte om det var mina hot om Restylane som funkade eller om jag helt enkelt slagits med mig själv i sömnen i natt. Det sistnämnda känns dock mer troligt.

Nu ska jag äta rabarberyoghurt och kolla på AA. Sen borde jag ha lite genomgång inför hemtentan jag äntligen ska få göra imorgon också. Ska bli otrooligt skönt att ha den gjord. Herregud, ett år sen vi läste kursen. Inte okej att fortfarande ha den släpandes. Men så går det när man har popcorn till lärare.

Brunch var det ja. Sen blir det nog den där promenaden till Ica ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0