.


Skönt att det äntligen kom lite snö! Som jag längtat.
Jävla norrland.

Idag har det som sagt varit en ledig dag.
Jag har tvättat, hängt med L och S, tagit min sista hepatit B-spruta
och även lämnat blodprov för att se att jag är immun.
Den orutinerade sjuksköterskan som tog blodprovet lyckades även
ha sönder kärlet vilket resulterat i att jag inte kan börja armen ordentligt
och att hela armvecket är svullet, blått och ömt. Duktigt av henne!

Imorgon är det ktc-examination och jag är nervös.
Crazy cat woman som ska examinera mig hade hunnit
underkänna två redan den första timmen i morse.
Jag ser inte ljust på framtiden.

På lördag ska jag kolla på lägenhet!
Står nu etta på en tvåa på CH, 54 kvm.
Får se vad det blir av det. Egentligen vill jag varken bo på CH
eller har råd med 3600/månaden över hela sommaren, men är
den fin så får det lösa sig. Palla korrelife.

Nu ska jag plugga lite inför imorgon och sen blir det chips och något
kasst på tv. Fattar inte varför dom inte kan visa vettiga tvprogram på torsdagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0