.


Idag har jag shoppat. Först köpte jag nya skejtskor eftersom jag tappat bort skosnörena till mina gamla, som dessutom sett sina bättre dagar. Sen glömde jag att jag hade köpt dom och gick loss inne på H&M och köpte en ziphood, tre baslinnen och en klänning. Sen tryckte jag några cheese och köpte två flaskor vin.
Nu är jag pank.

Imorgon ska jag våldgästa frun och låna deras tvättmaskin eftersom det är dåligt med fungerande sådana i det här huset. Och plugga ska jag. Så jag blir godkänd på praktiska examinationen på fredag, trots att crazy cat woman ska bedöma mig.

Dessutom står jag 3:a på en etta på Carlshem, 4:a på en tvåa också på CH samt 6:a på en tvåa på Tomtebo. Jag är kluven men har till på måndag att bestämma mig på. Skulle ju kanske behövt ha tagit en titt på samtliga och funderat lite. Över ekonomi och sånt. Och om man vill bo på CH. Eller på tomtis då. Kluuuuuveeen.

Nåja. Ska chipsa på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0