.


Solen har hittat Umeå och det tackar vi ödmjukast för.
Jag ser till och med förbi det nu en decimeter tjocka lagret av slask som infinner sig precis överallt, utan istället väljer jag att endast se den blå himlen och känna solen som värmer liiiite om man känner efter riktigt ordentligt.

Idag har vi opponering och vfu-bedömning.
Jag var bra på att opponera. Lite av en stjärna.
Och mitt arbete var kanon. Superlativen haglade.. Tills människan säger
"ja, du hade ju ett stavfel här, och glömde en referens i det här stycket.. ändra det så går du Godkänt "
YOU SAY WHAT? ställde jag mig inte upp och skrek. Men tänkte.
Nåja, ingen jobbig komplettering direkt och om jag får G eller VG bryr jag mig inte nämnvärt om, utan jag tycker bara det är fruktansvärt intressant att man först hyllas och sen får veta att jag måste komplettera för att ens få G.
Konstiga människor det finns.

Nu ska jag sova middag. Sen ska jag äta någon form av middag innan jag beger mig till skolan för att öva lite på KTC inför praktiska eximiniationen på fredag. Imorgon har jag föreläsningar och på torsdag är jag ledig och på lördag ska jag dricka vin. Sen är det bara utförsbacke kvar till påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0