.


Opponering är svårt. Hur mycket bra ska man ha med? Hur mycket dåligt?
Hur petig ska man vara? Ska man klaga på meningsuppbyggnad, stor bokstav och punkt?
Huvudvärk.

Jag har fortfarande inte bestämt mig huruvida jag ska handla idag eller inte.
Igår köpte jag buffésallad på Ica som var too die for. Pestopasta och staaaark aioli. Holy mama.
Jag vill äta den salladen varje dag. Sju dagar i veckan, till frukost, lunch och middag.
Idag åt jag Polly till lunch. Det blev man inte särskillt mätt av.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad jag fått lära mig om opponering ska man inte peta i språket om det inte är grava missar som gör att man inte kan förstå.



Du kan framföra t.ex. tre frågor på oklara punkter där frågar hur han/hon/de tänkt och kommer sedan med förslag på hur du tycker det skulle gjorts för att bli bättre. Men också tre saker som var bra.



Fast du har säkert fått andra instruktioner.



Haha, och det där med Polly till lunch låter inte så bra... men ack så gott!

2010-03-22 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0