.


Åldern börjar ta ut sin rätt. Jag fyller 22 och orkar inte vara vaken till efter tolv. 

Vi har haft myskväll. Först bio, Alice i Underlandet, mysig film men inget jag skulle sådär vrålrekomendera, men lagom att kolla på om man inte har något bättre för sig.
Sen åt vi taco-buffé på Balder. Gött i vanlig ordning.
Missade den inplanerade bussen till pernii och satt kvar där och beställde in mer vin för att fördriva tiden, och för att vi upptäckte att det var happy hour och det kostade 36 kr glaset. 

Tillslut buss till Carlshem där kvällen ägnats åt vin, irish coffee och något varmt vin som smakade äppelpaj. Vi har lyssnat på Aqua och Spice Girls och varit nostalgiska. 

Nu är jag så trött så trött och gruvar mig redan för nästa helg då vi planerat fest med följande utgång.
Jag är för gammal för sånt här.

Återkommer imorgon när jag återuppstått från de mindre levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0