.


Jag HATAR att bo i korre. Eller åtminstone HATAR jag en av mina grannar.
Även känd som han som kallade mig tjock..
Träffade han i köket precis. Han frågade om jag hoppat över min städvecka,
jag svarade att jag inte varit här på en månad så det har ju varit vissa problem
för mig att åkt hit och städa då liksom. Då säger han att jag alltid har undanflykter
till att inte ha städvecka och att jag aldrig städat här en enda gång.
ALLTSÅ SERIÖST?
Jag har aldrig någonsin under tiden jag har bott här struntat i en städvecka, 
det är fan de enda gångerna det ser någolunda okej ut i den här korren är när
jag varit framme med dammsugarn liksom.
Jag höll på att lacka totalt, men eftersom idioten bara förstår
engelska och jag blev tillfälligt apatisk sa jag inget annat än att jag visst städat
och sen gick jag.

Jag blir så jävla upprörd. Sådär så jag kunnat stå å skrika åt honom i en kvart typ.
Åk hem för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0