.


Alltså jag vet inte vad jag tänkte när jag började plugga i Umeå. I norrland, i we-love-it-heeeeeeeere, trots snöstorm och -10 grader som gör att vitala kroppsdelar förfryser. Så jävla o-okej. Ge mig lite vår.

Bara dåliga program på tv och en trasig mage. Men ett skinande rent badrum, så man får väl vara någolunda nöjd med dagens prestationer ändå. Morgondagen bjuder på lite föreläsningar till halv ett om min mage tillåter mig att göra annat än att ligga i fosterställning och sen är jag ledig i tre dagar som bjuder på plugg, bio, ett glas vin och tvmys. Snart får jag åka hem igen också, det är det bästaste av allt.

Nypåstigna.
(kommer vara årets internskämt för alla inblandade i Raw comedy club-kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0