.


Back in Uymeyååå.. Som bjuder på -10 grader och snö.
Jag har gått i skinnjacka och fingervantar i över en vecka hemma, och så blir man förflyttad tre månader bakåt i tiden bara för att man beger sig 37 mil norrut. INTE OKEJ! Jag är trött på vinterjacka och tjocksockar.

Nåja. När jag åkt buss i en mindre evighet var jag bara hem och lämnade väskan och kollade så huset stod kvar och sen begav jag mig till Lotta för födelsedagskalas som avslutades på Raw comedy club. Sjuuukt kul!

Nu är det tänkt att jag ska sova så jag orkar upp på föreläsning imorgon, men min mage har brakat ihop totalt nu och jag skulle vilja lägga mig i fosterställning och gråta typ. Vi snackar ONT.

Om någon vill komma och städa åt mig så är ni välkomna också.
Jag upptäckte när jag kom hem att hela mitt rum är en enda stor dammtuss..
10 kronor och en pizza bjuder jag den på som kommer över och packar upp min väska, städar och möblar om!

Nä, sova var det ja. Lycka till med det kan man säga. This anit gonna be a nice night.
Ja, jag kan engelska också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0