.


Uppsats inskickad och klar. Sen kvallen på den ska vi nog inte disskutera, jag inväntar dödsdomen helt enkelt.
Imorgon klockan 13.10 tar jag min stooora väska och åker tillbaka till norrland och till min fina umeåfamilj. Födelsedagskalas för frun står på schemat imorgon kväll, gäller att hålla sig busy nu när jag är van vid att ha sällskap dygnet runt. Men före bussfärden ska jag äta lunch med mamma och pappa. Samtidigt! Hände inte igår kan man väl konstatera. Ska bli mys.

Annars har jag inte mycket att förtälja. Jag planerar vad jag ska ge mig själv i födelsedagspresent och det kommer bli dyrt. Även att jag har planer på att köpa mig några par jeans till helgen vilket inte heller kommer bli en billig historia är jag rädd för. Jag gruvar mig redan, men inser att leggins inte funkar jämt. Och mjukisbyxor får man bara vistas i hemma, när man bowlar eller är i ett förhållande enligt min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0