Friday Im in love


Sommarlov!
Var liite avis på alla som sprungit runt i klänning och kostym
på skolan och haft examen. Själv avslutade jag min tredje
termin med tre timmars opponering med diverse löst folk
och läraren, numera kallad Frasse.
När jag tar examen eller studenten eller vad det nu heter
när man är stor tjej och går på universitet så kommer det
vara vinter. Vi kan glömma fina klänningar och sandaler.
Vi kommer få ta emot våran sjuksyrre-broschar i täckbyxor,
mössa och helly hansen i 30 minusgrader. Känns.. kul
Nåja. Nu är det bara nedförsbacke kvar.

Väskan är packad. I dubbel bemärkelse.
Jag har vissa funderingar på hur jag ska få ner neccessären
och sminket i den, men det får bli en fight imorgon.
Idag införskaffade jag för övrigt ett par nya tygskor med hjälp
av en söt gubbe i 70års åldern. Han stod bredvid mig inne
på Stadium och kollade på skor åt sig själv och såg när jag
stod med skorna i handen och funderade sa han 
"dom var söta"
Så jag köpte. Män i 70års åldern som köper vita Fred Perry-skor
och inte fula ergonomiska promenadskor kan man lita på!

Nu ska jag trycka i mig en påse chips och koka ägg till frukosten
imorgon. Buss 5½ timme, looking forward to it! NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0