.


Jag lever.
Gott och väl lever jag. Just därför bloggandet uteblir.
Kom hem i lördags och flyttade på en gång ut till
stugan i sällskap av mami där jag nu spenderar all ledig tid. Myyys.
I lördagskväll hade vi invigning av sommaren med
mormor, moster och hennes man, delade en par flaskor
skumpa och åt vattenmelon i kvällssolen. Inte helt fel.

Idag har jag grävt jordgubbsland och nu är vi en snabbis
på Frigge för att hämta diverse nödvändigheter.
Sen blir det pizza och möjligtvis en powerwalk om inte
alfapet lockar mer. Risken finns om jag känner oss rätt..

Resterande planer för veckan är oklara.
Minsta möjliga ansträngning tänkte jag ägna mig åt.
Och en pubmacka med Anna på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0