.


Jag är upprörd. Och lite glad men mest upprörd.
Jag bor i Umeå. Sådär 300 dagar om året typ.
Hela jävla tiden bor jag här och står ut i den här
jävla motvinden. På lördag är jag inte i Umeå.
Då är jag hemma hos mamma. På lördag ska
Anna Hibbs spela här i Umeå. va faaaaan?
(Hon dj:ar och har världens bästa blogg och 
är min största idol i livet - för alla oinsatta geeks)
Det här är inte okej på något sätt alls.
Iofs skulle jag få mindrevärdighetskomplex av att
bara vistas i samma lokal som kvinnan, så det kanske
är bäst för psyket att jag sitter hemma i skogen istället.
Men ändå. Fuck.

14.5p på statistiktentan åtminstone. 0.5p från vg.
Det är jag lite glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0