Friday im in love


Kan det sluta snöa eller? Ge mig vååååår.
Tunn jacka. Tygskor. Leggins. Ljusa nätter. Snälla?

Seminariumet idag gick bra. Oväntat smärtfritt även fast vi hade crazy cat woman.

Snart ska jag äta middag, marinerat kött, pommes, persiljesmör och beasås. Chips och dipp till efterrätt.
Har bestämt mig för att jag inte ska ha pluggångest idag, det är fredag och endast
fredagsmys är tillåtet i casa de benice. Så de så.
Nu ska jag undersöka varför Synsam skickade sms om att jag hade tid hos dom
i Hudik imorgon. När jag bokat i Umeå liksom. Jag bor ju här.
Känns väl ganska logiskt att jag inte känner för att åka 40 mil för att kolla synen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0