...


Jag har inte mycket att säga idag tror jag.
Har UVI som går i skov, mest mellan 03-07 brukar den hålla i sig.
Och jag har blivit förkyld i halva kroppen. Höger öra gör ont, höger sida av halsen,
huvudvärk på höger sida, och ont i tungan(?) på samma sida också.
Min gastrit håller sig i schack, det gör ont när jag ligger på rygg och när jag
klämmer på ventrikeln, annars känner jag inte av den så mycket förutom att jag
får i mig så jävla lite mat i taget. En portion tar typ 30 min. Dryygt.
Men annars funkar kroppen finfint! Min hjärna ska få gå på högvarv i två dagar
till nu och sen kopplar jag av den i fyra veckor och kör på känsla och talang.

Ja jag tycker det är kul att använda lite latin såhär i vardagen.
Har jag nu lärt mig lite ord måste man ju skryta med det också.

Nu blir det jag och Crohns sjukdom fram tills Halv åtta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0