Tuesday's grey


Fasiken vad duktig jag har varit och pluggat idag. Fyra timmar i princip oavbrutet inprintande av mikrobiologi. Kände att det var ganska enkelt ända tills jag kikade på en övningstenta, då försvann all självsäkerhet och jag gav upp. Men jag ska ändå ut och rasta volvon snart, ska hämta mamma i Delsbo, så en rejäl paus sitter fint nu. Imorgon ska jag kriga med matten igen och sen är jag fan busy med annat både torsdag och förhoppningsvis fredag. Och lördag är ju alltid lördag.. Nä, jag ska vara en flitig student, men det passar ju inte in i min image å säga det liksom.
Jag hoppas även att mami kom ihåg att köpa nässpray till mig idag. Jag är ju i träsket igen kan man ju konstatera. Jag som varit så duktig och slutat, käkade avsvällande tabletter istället och det funkade kanon. Och så går jag och blir förkyld igen, och tabletterna tog slut. Så nu är det avvänjning med en näsborre i taget som gäller. Jätteintressant info för er kände jag nu.
Förhoppningsvis är det nån skön skräckis på Tv400 ikväll eftersom dom har halloweenvecka. Igår skulle jag kolla på Sleepy Hollow, men den var liksom inte lika läskig som jag tyckte när jag var 14..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0