Tuesday, Wednsday break my heart


Ångeeest.
Jag har ingen större lust att åka tillbaka till Umeå på torsdag. Jag vill bo i hudik. (Nej jag trodde heller aldrig att jag skulle säga det) Jag vill jobba. Och kunna och åka och hälsa på mamma och bror när jag vill. Och ha närmare till Sthlm och min syster. Inte ses en gång per termin typ. Dock gillar jag ju min Umeåfamilj, så jag tänkte att dom också skulle flytta hit. Tyvärr blir det nog svårt med övertalningen på den punkten.

Idag har jag lekt i Forsa hos Therese och Ebba. (Alltså förklaringen till att jag inte bloggat järnet idag - jag har alltså inte haft någon pluggångest eftersom jag inte ens tittat på mina böcker) Therese bakade kladdkaka och Ebba drog mig i näsan. Jag blir galet sugen på att skaffa mig en hel armé av små bebisar, men som även mamma upplyste mig om när jag berättade det för henne så behöver jag kanske en karl och jobb först. Väldigt tråkiga detaljer att ta hänsyn till tycker jag.

Snart är det mitt favoritprogram Halv åtta hos mig, och sen finns det säkert nåt mer ointressant jag och Vilma kan kolla på. Imorgon blir det plugg hela dagen. (Nej jag tror inte på det heller, men försöka kan jag alltid!)

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0