Saturday - wait


Fasen vad dålig jag blir på att blogga så fort jag kommer hem. Det kan ju ha något att göra med att jag helt enkelt inte bara sitter framför tvn med datorn i knät när jag är hemma. Det kan vara så.

Nu är det iaf släckt och tyst i hushållet. Eller tyst och tyst, Vilma alias Häxan Surtant snarkar och låter som ett helt sågverk, men hon är ju så jävla söt så det får hon. Ska försöka få henne att ställa upp på bild så ni får se henne, men känner jag fröken rätt så kommer hon väl kräva ett kilo hundgodis för att vara med i bloggen. Hon är lite bortskämd kan man väl säga. Och då menar jag väldigt mycket bortskämd.

Eftersom man ska ställa tillbaka klockan en timme i natt så tänker jag vara vaken ett tag till. Kan ju fasiken inte sova bort den extra timmen. Hell no. Det blir en pizzaslice som blev över från middagen igår, lite godis, pocorn och julmust framför Robins istället.

Jag hoppas även att mina flickvänner har trevligt på sittningen ikväll och att dom håller igång för mig med. Jag vill ha fullständig redogörelse av er! Vilka som hånglade, vem som var fullast och hur många som gjorde bort sig. Själv sitter jag med nässprayen i högsta hugg och nyser så det stänker om mig. Livet är bra rättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0