Saturday - wait


Det känns som söndag idag. Jag är på söndagshumör. Skulle bara vilja ligga i sängen hela dagen typ. Men så funkar inte livet. Har man tenta på måndag så har man. Jag har LMberäknat lite nu, gjorde en gammal tenta och fick till min stora förvåning alla rätt. Ingen aning om hur jag lyckades med det eftersom jag kanske lagt ner sammanlagt 2 timmar på att plugga på just beräkningen.. Så det är väl bara att hoppas på att mitt tillfälliga flyt håller i sig tills på måndag efter lunch eller så. Sen är all kunskap tillåten att flytta till Hawaii om så önskas.
Så nu ska jag ta tag i mikrobiologin istället som jag inte har sådär jättebra koll på. Tror inte det räcker med att bara veta skillnaden på en bakterie och ett virus. Och inte ens det är jag riktigt säker på.. Haha. Det går bra nu!

Jag har ingen lust att åka hem imorgon. Vad sägs som att flytta Umeå till Hudik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0