Saturday im not in love


Alltså rutinerna i det här hushållet tar död på mig.
Jag blir ofrivlilligt väckt klockan åtta på morgonen vilket innebär att jag däckar i soffan av utmattning redan vid elva på kvällen. Annars är ju sådär tolvtiden my time of the day så att säga. Jag känner inte igen mig själv. Vem är jag och vart är benice?

Så tyvärr blir det inga bilder. Jag orkar inte hålla på å fixa med det nu.
Jag hade två bilder på mig själv görandes sjuka miner i bilen medan jag väntade när mamma var inne på Mekonomen. Och en bild på när vi hade bilpicknick utanför McD. Så nu kan ni föreställa er det hela själva, så spar jag lite tid dessutom.

Nu ska jag däcka. Rinexinet har snart svällt av mina bihålor helt så jag kan sova gott.
Jag har ju slutat med nässpray sen tre dagar tillbaka och käkar piller mot det hela istället.
Slipper jag blöda näsblod varje dag också. Bra skit.

Imorgon ska jag på utflykt till stugan och träffa mormor och min Prinsessa.
Och på kvällen ska jag dejta O. Bra skit det också.

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0