Onsdag


Jag var duktig och pluggade i sådär en timme sammanlagt. Två föreläsningar och ett kunskapstest som jag fick alla rätt på, naturarhjärnaN is back. Men sen lockade Lotta med att bjuda på mat så jag gick över till Pg och hängde där några timmar istället. Hemmagjord pizza och chokladbollar till efterrätt, gjorde inte ont nånstans kan man väl konstatera. Och om trettio minuter börjar min tvkväll. Så jag får nog återuppta pluggandet imorgon. Skola mellan 9 och 16.30. Jag undrar hur lärarna tänkt att jag ska hinna med min powernap som jag vanligtvis har mitt i dagen sådär. Kommer det finnas filt och kudde så jag kan bädda på några stolar under någon föreläsning? Jag hoppas det finns en plan åtminstone, för inte fasiken orkar jag vara vaken sådär många timmar isträck. Tror vi har klinisk kemi hela dagen dessutom. KEMI. Ni som känner mig sedan min gymnasietid vet förmodligen min relation till kemi. Inget lyckligt förhållande direkt.
Så nu tackar jag för idag. Egentligen skulle jag lägga upp ett litet bildspel på när jag gjorde pizzasallad hos Lotta, men batteriet till kameran har dött så jag kan inte riktigt bjuda på det nu. Det hela slutade med att alltihopa hamnade i soppåsen.. Man kan inte vara bra på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0