I don't care if Monday's black


Det finns inget positivt med den här måndagen.
Jag kör totally lodis och krigar med läkemedelsberäkningen. Jag är rädd för att den kommer bli min död. Mattedyslexin är ett faktum. Min hjärna stänger av så fort jag ser ett mattetal. Sjukt jobbigt när man läser en kurs som bara går ut på att räkna.

Påminn mig om att jag aldrig någonsin ska flytta till ett hus där man behöver elda för att få varmvatten. Finns det någon mer frustrerande känsla än att gå in i badrummet, klä av sig, ställa sig i duschen och inse att det inte finns något varmvatten what so ever och valet man har är att antingen duscha i isvatten eller vara oduschad?
Idag valde jag det sistnämnda.

Nä, nu har jag pausat tillräckligt länge.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0