Hejdå söndag

Hann det ens bli söndag innan den var slut idag?
Gick väl sådär med mina planer för dagen, men håret är iaf färgat och det var viktigast!
Så nu måste jag bara tvätta det sådär trettiotusen gånger så alla röda pigment försvinner.
Mitt hår skulle nog vilja vara knallrött om det fick välja. Men icke, mörkblond ska det vara.

Inte är det Hemsökta hus inatt heller. Less jag bliiiir. Mitt enda söndagsnöje. Ja det tar dom bort och visar Ghost Hunters istället. Inte alls lika bra. Fuck.

Nu ska jag fortsätta chipsa (nytt verb som Sofie lärt mig) och sen blir det väl sova tidigt. Astråkigt !
Imorgon börjar jag en ny kurs också. Lååånga dagar. Men som tur är inte så många.
Tisdag blir det familjedag med laget. Onsdag och torsdag skola och fredag förhoppningsvis heeeeem.
Om dom jävlarna inte ändrar på schemat då. Skulle inte förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0