Gnatti


Jag och mamma kollade just på en sjukt rolig film. Becuase I said so. Galet bra och vi skrattade hela vägen in i badrummet när vi kollat klart. Kan romantiska komedier vara dåliga?

Om 24 timmar ligger jag i mina neddregglade lakan i Umeå igen. Hade inte skadat att vara hemma en vecka till, och det hade verkligen inte skadat att skjuta upp tentan en vecka. Imorgon är det dags att lära sig some mikrobiologi kan man väl säga. Men fem timmar på bussen borde räcka. Eller fyra timmar, jag har ju en tendens att somna när jag sitter där i mörkret och myser. Men som sagt, tiden borde räcka till att nöta in tillräckligt med kunskap för att kirra tentan. (Nej jag tror inte heller på det men försöker att inte vara sån jävla pessimist för en gångs skull. Omväxling förnöjer och allt det där.)

Nu ska alla små barn sova och även jag.
Imorgon ska jag dricka cola och äta rostmackor med ost och marmelad på till frukost.
Looking forward to it.
Natti
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0