Friday Im in love


Jag vet inte riktigt vad som hände med mina bussblogginlägg tidigare under dagen.
Första gick bra, men när jag skulle skriva det andra så försvann båda två?
Jaja, Im alive iaf. Hemma i bushen hos mamma och Lasse nu. Och den nya inneboende hunden Vilma.
Vet inte riktigt om hon stavar med enkel V eller dubbelt, men jag kan fråga henne det imorgon.
Hon är den fulsötaste hunden jag träffat på. Hon är även känd för att inte gilla nya människor och inte ens vilja komma fram och hälsa. Efter 10 minuter satt vi på golvet och kramades. Kommentarer överflödiga.

Nu ska jag sova. Väldigt tidigt för att vara en Benice, men jag är en busy girl och ska springa på stan med mamma imorgon och även åka till Igge och hälsa på hos bror. Så jag ska upp och studsa redan vid 9 och då är det bäst att sova redan nu.
Bjuder på dagens Idolbild också. Fokipose såklart !




Avslutningsvis vill jag säga hej till Beata som tyckte det var för länge sedan hon blev nämnd i bloggen med numera TJUGOTRE läsare. Så.. Hej Beata min framtida kollega :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0