Friday, Im in love.


Jag vill börja med ett förtydligande. Ni har vid det här laget fattat att mina rubriker kommer från The Cures låt Friday Im in love va? Annars så vet ni det nu. Det har alltså inget med humöret, verkligheten eller blogginlägget att göra. Tomma ord ur en bra låt kan man säga.

Om en timme åker jag heeeem. Så jag proppar i mig lunch nu. Efter förra bussturens chock om att dom slutat sälja dom sjukt goda mackorna ombord gör att jag laddar ordentligt nu. Så jag grundar med tre Billys, sen har jag cola, kakor och godis som färdkost. Palla sitta hungrig i fem timmar.
På bussen är det tänkt att jag ska plugga. Men jag gissar på att det inte kommer bli så mycket av med det. Jag var ju som bekant vaken liiite länge igår. Nötte Andra Avenyn-avsnitt eftersom jag låg lite efter i tablån. Vilket kommer innebära att jag sover i princip hela vägen hem. Men jag måste ju ladda inför Idolkvällen, sånt kan ta på krafterna..

Nu ska jag diska, pudra i lite Dust it i peruken och packa klart.
Jag gissar på att jag bjuder på en bussblogg bara internet vill funka sen.
Simma lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0