....


Just det ja. Jag vet att ni vill veta. Min kroniska mensvärk kvarstår. Jag undrar om mina äggstockar håller på med någon slags offerritual eller om det något jag helt enkelt måste straffas för och någon högre makt tänkte "vi ger henne kronisk mensvärk, det är ju lite lattjo.. Higt five på den !" Ungefär så kan jag tänka mig att samtalet gick. Och dessutom har min käke börjat knäppa varje gång jag gapar. Är inte lika roligt som det låter. Jag undrar om det här också är något sorts straff eftersom jag alltid har haft en liten rädsla för att käken ska hoppa ur led. Nåja, än håller jag ihop. Avvänjningen av nässprayen går ju otippat väldigt bra så då måste jag ju ha något annat att klaga lite på. Jag vet att alla gillar att höra om mina diverse krämpor.

Och update på maktkriget kan vi väl säga att det står 1-0 till mig.
Vilma ligger kvar i vardagsrummet men har nu börjat sjunga "Åh vad det är synd om mig, synd om mig, synd om mig.. " Fast på hundspråk då. Med bara massa gnälliga toner i höga fiss. Men jag kör stone face även fast jag helst skulle vilja lägga mig bredvid henne och kramas. Men no mercy.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0