...


Haft en mycket trevlig eftermiddag på stan. Införskatffat mig nya trosor eftersom jag råkade klippa sönder dom andra jag köpte i fredags. Och även hörlurar med mick så jag kan Skypa med Frida lite bättre eftersom micken på min dator är under all kritik. Nya doftljus blev det också och ett rosa bandet. Välidgt vuxet av mig att sponsra, och det hela var inte alls under hot av Lotta.. Till middag blev det pizza, och det satt inte alls fel. Efterrätten avnjöts på McD och bestod av glass med kolasås. Jag ångrar att jag inte åt en chicken wrap också, dom har ju fått in dom där supergoda som dom hade i våras igen. Men jag fick lite konstiga blickar när jag började fundera på om jag skulle äta ännu mer mat efter pizzan, så jag avstod. Får ha den innestående.
Kvällen ska jag spendera framför tvn. Och göra klart min restuppgift så jag kan lämna in den imorgon.
Avslutningsvis bjuder jag på en idolbild. I know you like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0