...


Det kommer inga före och efterbilder på min nya frilla.
Och det berorr inte på att det blev fult eller så, nej nej, det blev i princip som jag ville ha det.
Men det syns liksom inte på bild. Man måste se mig in real life so to speak.
Så alla nyfikna är välkomna till Umeå. Jag bjuder på kaffe eftersom jag själv inte får dricka något nu på en månad på grund av min nya kompis magkatarren.

Snart klar med hemtentan också. Behöver bara banta ner den sådär 200 ord till.
Fattar inte vad våran lärare tänkte med när hon satte en gräns på 1500 ord som max.
När jag var klar så låg jag på 2200, alltså 700 ord för mycket. Det är som att ta bort en hel jävla uppsats.
Kommer gå åt helvete det här, tar jag bort mer text nu så försvinner liksom själva meningen med allt jag skrivit.
Fuuuuuuuck.
Men jag ska kriga vidare en stund till, sen ska jag äta mackor till middag. Det får man när man är vuxen.
(Speciellt när man tryckt 3 Mc Feast junior, glass och cola till lunch)

Imorgon måste jag på stan. Ser jag inte fram emot. Jag hatar att gå på stan.
Men hårfärg och jacka måste införskaffas.
Dagens i-lands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0