En parentes


Om jag säger att jag blivit förkyld - igen, tror ni mig då?
Det var visst dumt att pussa på en 6 månaders förkyld bebis.
Det hade man ju inte räknat med..
Två timmar var insjukningstiden. Måste vara rekord va? Nåt pris borde jag få? Gratis besök på hälsocentralen resten av mitt liv? Presentkort på apoteket? Ica sponsrar mig med en årsförbrukning av halstabletter?

Jag vet att dom flesta skakar på huvudet och suckar nu.
Kanske hånskrattar lite om jag känner er rätt..  If you seek A y'all.

Nu; sova.
Första väckningen sker vid 02 när Lasse ska på jobbet.
Andra väckningen vid 05 när mamma ska på jobbet.
Tredje väckningen vid 07 när Lasse kommer hem från jobbet.
Fjärde väckningen vid 09 när Lasse powernapat klart efter jobbet och ska äta frukost.
Sen brukar jag ge upp och rulla ur sängen.


Kommentarer
Postat av: sofie

om du inte kommer tillbaka kommer jag personligen och hämtar dig. jag vet ju faktiskt vart huddik ligger.. och om du kommer tillbaka så får du sovrummet, hela sängen och allt. jag och jon tar garderoben! jag gör matlådor till dig resten av studietiden! JAG GÖR VAD SOM HELST!

2009-10-14 @ 08:05:23
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0