...


Jag måste få hylla min nya frisör Emma.
(Nej det blev tydligen inte hos Therese som jag bokat, men shit the same)
Ju mer jag inspekterar mig själv i spegeln ju nöjdare blir jag.
Kan mycket väl tänka mig att besöka henne fler gånger och betala 470 hutlösa kronor.
Men då ingår ju världens skönaste huvudmassage också. Oh my Goooood säger jag bara.


Tentan är nääästan klar nu. Men jag ska skumma den en gång till imorgon och sen skicka in den.
Jag har läst den alldeles för många gånger nu och det blir ungefär samma effekt som när man luktat på fler än tre parfymer i rad, man känner ingen lukt längre. Eller ordblind med tentan då.


Min mage gör ont igen också. Inte okej. Trodde den skulle bli glad när jag matade den med hamburgare, men tydligen låg det något i det min doktor sa om att jag inte skulle stoppa i mig så mycket fet mat.
Jag som trodde han skojade. Men nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0