Det går dåligt nu


Jag tror inte min pluggteknik är den bästa just nu.
En minut farmakologi, en minut klinisk kemi, fem minuter facebook, en minut farmakologi, en minut klinisk kemi, fem minuter facebook.. And so on. Så håller jag på, och jag kan inte påstå att det är speciellt effektivt.
Ett och annat pling har det dock blivit under kvällen, så det kanske var en smart idé att stanna hemma och plugga ändå. Jag kan sjukt mycket mer nu än vad jag kunde imorse till exempel. Dock kan ju det bero på att jag inte kunde någonting alls då.
Nu sitter jag och väntar på att Idol Eftersnack ska läggas ut på tv4-play eftersom jag inte har tv400. Suuug tycker jag om det. Vill ju inte missa min favoritmänniska Katrin liksom. Hell no.
Men någon liter cola till så ska nog hjärncellerna hålla sig vaken några timmar till så jag får klart min sammanfattning av kemin. Det tar tid vill jag lova. Det finns fler än en kemisk analys man kan göra om man säger så.. Herregud! Skit i utbildningen och jobba på McD är mitt tips till er outbildade kottar därute. Ni kommer ändå ha bättre lön än mig när ni jobbat upp er till chef och äger hela skiten sen. Och jag kommer sitta i ett personalrum, bitter och morgontrött, med tre års studielån och inte ett öre över när månaden är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0