Det går bra nu


Varför bloggar jag strax före tre när jag skulle gå i skolan till halv fem tänker ni nu.
Jo det ska jag berätta. Läraren vi skulle ha i klinisk kemi i eftermiddag och imorgon bitti visade sig vara sjuk. Skönt å få gå hem tidigare tänker ni nu. Nej fan heller tänker jag. Detta innebär att jag kunde ha åkt hem gratis från Umeå idag med en kompis till bror. G-R-A-T-I-S. Misäääär. Sen inflikade Lotta dessutom att jag kunde ju ha åkt hem redan i måndags eftersom jag varit ledig tisdag och onsdag. Och föreläsningen vi hade idag på morgonen var mest en intro till nästa kurs. Jag kunde alltså ha varit hemma i två veckor. Ännu mer misär.
Så jag är ganska bitter nu. Sur, trött och bitter.

Men istället för att åka hem och dunka huvudet i väggen direkt efter skolan cyklade jag och frun på Ica och köpte oss en varsin sallad som vi avnjöt till kolsyrad päronsaft. Sen skröt Lotta om vilken talang hon var på UNO, så jag var bara tvungen att ta ner henne på jorden genom att vinna sex av tio omgångar. Ni kan kalla mig UNO-kungen.
Och nu ligger jag här under mitt mysiga täcke och tänker fan inte göra något annat heller. Plugga kanske hade varit en jättebra idé, men jag har ont i huvudet och tänker sova istället.

Avslutningsvis bjuder jag på en Foki-poooooose.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du tvungen?! :(

Foki putar inte sådär med läpparna.. Dessutom måste du skaffa dig en riktigt toffel-pojkvän om du vill vara som henne. Bara inse faCKtum.

Puss påre frugan

2009-10-08 @ 18:08:27
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0