Dessa jävla söndagar


Ni kan kalla mig pluggarN !
Om jag läst så mycket som jag gjort idag några fler dagar så skulle jag spika tentorna imorgon. Ja minsann, jag ska inte bara ha en, utan två tentor direkt efter varandra. Välkommen till Universitetet typ.
Men jag ger upp nu. Det fastnar liksom inget. Det finns så mycket annat som min hjärna har fullt upp med att tänka på just nu så det är liksom ingen idé att försöka få in något. Dessutom tror jag den lilla plats som möjligtvis skulle kunna ta in lite information är igenkleggad med snor. Jag har nog snytit ut sådär tio liter idag, och ändå känns det som om det är några tusen kvar. Mina stackars klassisar kommer hata mig imorgon när jag sitter och hostar och snorar och nyser när dom ska koncentrera sig på agonister och allt vad det heter.. Men jag tycker dom ska lära sig arbeta och tänka i störande situationer, så egentligen gör jag bara alla en tjänst.
Efteråt blir det sedvanlig tentalunch och på eftermiddagen tror jag att jag ska ordna upp lite i kaoset jag bor i. Kläder, papper och böcker överallt.
Och nu borde jag duscha. Jag kom nyss på att jag inte gjort det sen i torsdags så det är kanske dags för det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0