Bussblogg


Vanligtvis brukar jag blogga från Övik. Det har blivit lite av en tradition när jag sitter på bussen hem. Men idag ska vi tydligen inte stanna där, extrainsatt buss för det var så mycket folk. Jag som alltid brukar få se lite live backhoppning när vi stannar där. Lite besviken är jag allt !

Två nördar har ockuperat eluttagen också så jag får köra på batteritid, vilket innebär dåligt med surfande hela vägen hem som jag planerat. Iofs är det väl bra för mitt pluggande, men jag vet inte om det blir så mycket gjort ändå. Finns ju roligare saker att fundera på än mikrobiologi.
Som att jag fick VG på hemtentan i Människans livsvillkor. Tackarrr. Och som att jag ska få färdiglagad mat en vecka. Och som att jag är på så allmänt jävla bra humör idag så jag vet inte riktigt vad det är med mig.

Nu ska jag läsa min bloggbibel. Anna Hibbs for president.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0