Bussblogg 2


Sådärja. Benice is in charge över eluttaget. En av dom som trodde dom hade ensamrätt på det fick fan ge sig och jag frågade om jag också kunde få använda det ett tag. Hon svarade "Ja en liten stund så kan vi byta tillbaka sen". In my ass att vi ska. Hon har för fan suttit i tre timmar oavbrutet, nu ska jag nörda i två timmar tills jag är i Hudik.

Numera är jag ju en väldigt van bussåkare, och mina skills för att slippa sitta bredvid nån jobbig människa blir bara bättre och bättre. Vanligtvis sprider jag ju ut mig och lägger grejer överallt omkring mig så det bara skriker OCCUPATOOOO (jag försökte mig på spanska där, gick det bra?) Men nu har jag även gått ett steg längre och börjar hosta varje gång det närmar sig nån nypåstigande. Sen drar jag in lite extra mycket snor också och ser så sjuk ut jag kan. Inte fasiken är det någon som vill sätta sig bredvid mig då heller!
Så när bussen rullar igen är allt tillbaka till det normala och jag fortsätter trycka i mig kakor och godis.
Man kan inte säga att jag inte är smart, det kan man fan inte.

Kissnödig börjar jag bli också. Jag vägrar gå på den äckliga och klaustrofobi-lilla toaletten som finns på bussen. Nä, det är bara att träna partyblåsan det och hålla sig. Tyvärr hämtar mamma inte mig med bil idag utan vi ska åka buss till Frigge när jag kommer till stan. Annars brukar jag börja hemkomsten med att åka till mammas jobb och gå på toa där. Men inte idag. Nej nu får jag hålla mig till sådär 19. Ska bli intressant om jag klarar det eller om jag kommer kissa på mig. Risken finns nämligen. Min blåsa rymmer typ femton milliliter tror jag.

Nu ska jag facebooka och uppdatera mig om vad som händer i folks liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0