Bussblogg !


Hej fans.
Nu är Söderberg påväg tillbaka till den ständiga motvinden och kylan i Umeå.
Hade gärna stannat hemma längre, typ flyttat hem i princip.
Men icke.
Nu ska jag fortsätta umgås med min kliniska kemi-bok. Vi gillar inte varann, men what to do. Tenta på måndag så vi har inte så mycket val. Ska bli skönt att slippa varandra sen ett tag, åtminstone fram till omtentan :P

Imorgon ska jag plugga sönder hjärnan, lära mig ta venprov och på kvällen vankas det fest om jag känner att jag varit tillräckligt flitig och är värd lite (mycket) vin..


Kommentarer
Postat av: sofie

man har alltid gjort sig förtjänt av lite (mycket) sprit ;)

2009-10-15 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0