Bloody sunday


Det är kul att plugga. Det är kul att plugga. Det är kul att plugga.. Försöker jag intala mig själv. Går sådär med övertygningen. Jag är väl inte den bästa att anlita som pluggcoach kan man väl säga.
Jag har åtminstone en pluggkompis idag, även känd som min mamma. Vi lyssnar på videoföreläsningar med Stig och fikar. Tänk om någon alltid bakade åt mig medan jag pluggade. Så mycket mer motiverande det skulle vara!

Nu ska jag kriga vidare ett tag.
Fast mamma säger att jag ska gå och handla. Det kan hon glömma.
Dels för att jag är mycket upptagen med plugg, facebook, blogg, plugg, facebook, blogg. Och dels för att jag är osminkad och ser ut like something the cat dragged in.

Tja så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0