Wednesday heart attack


Nu har jag vaccinerat mig mot svinis. Och jag måste säga att jag är besviken.
Jag kände ingenting. Inte när hon stack in sprutan och inte heller när det sprutades in.
Vore det inte så att det är en liten bloddroppe i plåstret så hade jag fan inte trott på att jag blivit vaccinerad.
Vafan liksom. Lite kunde det väl kännas? Sprutade hon verkligen in något? Eller fick jag en tom spruta som dom pratade om på The Voice för någon dag sedan? Nä, jävligt besviken som sagt.

Men jag återkommer med eventuella biverkningar imorgon, för får jag inga sånna så kan vi konstatera att jag helt enkelt inte fick något vaccin, för kan man få biverkningar, så får jag dom garanterat. Helst brukar jag tillverka några nya helt egna också. Min kropp gillar att spexa till det så fort möjlighet ges.

Bra dag i övrigt. Kan vara citatenas dag. Först söt-Mitzie som sa saker som "November är ju egentligen månaden som man bara vill gå runt i pyjamas". Och sedan en mer eller mindre hyperexallterad thoraxkirurg som kläcker saker som "Det här är ruskigt tråkigt" och "Bara lite, inte mycket - Not much, just a little" kan man ju inte annat än tycka om.

Nu borde jag äta mat. Men jag är en tröttis så jag kanske ska sova först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0