Tuesday, break my heart


Det blev varken solning, promenad till Ica eller slingat hår. Vem fan orkar ta sig ut en sån här dag egentligen?
Nej tacka vet jag ryggläge och den finaste uppfinningen ever, WatchXonline.com.
Men nu blir det ett litet break i serietittandet eftersom det inte verkar som om någon tänker laga mat till mig idag heller. Så jag får väl hålla tummarna för att inte alla andra i korren också tänker laga mat nu så jag kan steka min potatis och mina firrepinnar. Mycket avancerat middag måste jag säga. Kanske lyxar till det med en stor klick majjo också.
Imorgon är det skola heeeeela jävla dagen. Typ 8.30-16 eller nåt sånt oupphetsande.
Men blev just inbjuden på lagfest imorgonkväll på Mariehem, och genast blev fredagen en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0